Chybí Vám dílek v nové stavebnici?
Celkem zřídka, ale stává se, že i v nové stavebnici nějaký dílek, ojedinělě i několik dílků chybí. Je to nepříjemná, ale jednoduše řešitelná situace. Výrobce pro tyto případy Vám chybějící dílek zdarma dopošle. Jak na to?
Stačí na stránkách výrobce LEGO® využít speciálně k tomu určený formulář a zadat požadavek na náhradní dílky. V případě chybějících několika dílků není třeba nic složitě dokládat. Je to rychlé ve 3 krocích.
- zadat číslo stavebnice
- na základě konkrétního setu najít v seznamu obsažených dílků ty, které Vám chybí a v jakém počtu
- zadat Vaše kontaktní údaje, kam dílky budou poté zaslány
Stránky jsou v češtině a rozhraní přehledné. Při malém počtu kostiček je reklamace bez výhrad přijata a vyřízena, pokud se objeví nějaký problém, můžete být zpět kontaktováni pro upřesnění. Dílky Vám většinou dle našich zkušeností dorazí v obálce do 2 týdnů, při velkém vytížení se doba může prodloužit i na měsíc, někdy zase zkrátit i třeba na 1 týden.
Dílek v seznamu není? Některé části nemusí být v seznamu uvedeny, například samolepky či motorizované podvozky. Pro tento případ je na konci seznamu uvedeno tlačítko "Nemohu najít, co hledám", do textového pole pak popíšete chybějící část a přidáte do košíku.
Může se stát, že dojde k odmítnutí reklamace? Ano, stává se typicky v případě reklamace velkého počtu dílků - například, kdyby jste chtěli reklamovat větší část obsahu sáčku nebo celý sáček. Pokud jste stavebnici nakupovali u nás, pokoušeli jste se reklamovat u výrobce a požadavek byl odmítnut, ozvěte se nám a situaci se pokusíme vyřešit.